Welkom bij “Shooters”

logo-2014Shooters is een actieve groep van amateur fotografen die elke drie weken in Beuningen (Regio Nijmegen) samenkomt om afwisselend theorie te bespreken en in de praktijk te oefenen.

Het doel van onze fotoclub is om ervaringen op een leuke en leerzame manier met elkaar te delen. Zo willen wij van elkaar leren en elkaar enthousiast te krijgen voor fotografie. De Shooters komen elke drie weken bij elkaar, In Beuningen (Gld), om de diverse thema’s binnen de fotografie te bespreken, foto’s te bekijken en hiervan te leren.

Verder verzorgen de leden onderling presentaties en workshops om de opgedane kennis met de andere leden te delen.

Wil je weten of dit iets voor jou is? Klik hier voor meer informatie of neem gelijk contact met ons op. We verheugen ons erop om van je te horen.