Aanmelden Fotorally024

Fotorally024 “Tijdreizen”

Op zaterdag 08 juni 2024 is het weer zover ; de Fotorally024!
Dit jaar gaan we tijdreizen in en rondom Nijmegen. Een dag vol leuke fotografische uitdagingen georganiseerd door Shooters Fotoclub.
We willen zo snel mogelijk een beeld krijgen over het aantal inschrijvingen, ivm de organisatie van deze leuke interactieve dag, daarom kun je je t/m vrijdag 10 mei aanmelden. Daarna is dit niet meer mogelijk. Wees er op tijd bij want vol = vol.

Dit jaar hanteren we een inschrijfgeld van €15,- en hiervoor krijgen jullie een dag vol verassende fotografische opdrachten, een lunch(pakket) en een afsluitende borrel (drankje).

We willen de inhoud van de dag nog even geheim houden maar weet dat we deze fotorally met een “hub” zullen werken, dit houdt in dat je een paar keer terug zult keren naar een plek waar de organisatie zal zijn en je dus altijd kunt stoppen als het je teveel wandelen wordt. We gaan net als de voorgaande jaren uit van ca. 8 km wat circa 2,5 wandelen betekent. Hiervoor heb je de hele dag met genoeg tijd en ruimte om te pauzeren.

• Zaterdag 8 juni 2024 (begin tijd wordt nog medegedeeld)
  •  €15,- inschrijfgeld
  • Lunch en afsluitend drankje met alle deelnemers
  • Wedstrijd element (bij voldoende deelnemers)
  • Leuke, creatieve fotografische opdrachten

Schrijf je snel in want vol=vol
Je inschrijving is pas definitief na het betalen van het inschrijfgeld.
Na aanmelding en betaling krijg je een persoonlijke mail met daarin een bevestiging van je aanmelding.

Naam (volledig) (*)

Fotoclub (*)
    Indien je hier "Anders" kiest graag bij de opmerkingen aangeven van welke fotoclub/fotogroep je lid bent.

Opmerking

Telefoonnummer(*)

Email adres(*)

Ja, ik zal 15,- euro p.p. overmaken naar NL94 RABO0140158707 t.n.v. L. van Donge onder vermelding van je eigen naam + "Fotorally024-2024".
    Ik ga er mee akkoord dat er geen restitutie zal worden verleend op het inschrijfgeld.

Tegen spam