Shooters

Shooters fotoclub is in Juli 2012 begonnen als een online fotoclub waarbij we elkaar 6 keer per jaar ontmoetten om foto’s te maken en onderling kennis te delen.
Inmiddels zijn we sterk gegroeid m.b.t. kennis die we onderling willen delen en daarom houden nu ook regelmatig workshops voor de leden. De club heeft nu 10 enthousiaste leden uit verschillende regios van het land en we hebben elke drie weken een clubbijeenkomst, zij het theorie of praktijk.

Wij hebben ons als doel gesteld om samen met elkaar onze kijk op fotografie te ontwikkelen en de kwaliteit van de foto’s te toetsen en te verbeteren. Dit willen wij op een gezellige en sociale manier doen zodat het foto’s te maken en over fotografie discussiëren een gezellige en leerzame hobby is en blijft. Daarom is er gekozen voor een kleine groep zodat er veel persoonlijke aandacht blijft en we op een gemakkelijke manier de anderen deelgenoot te maken van je eigen kennis om zo ideeën tot een hoger niveau te helpen.

Wat zijn de minimale verwachtingen van de leden binnen Shooters?

– Dat je eens per jaar een kleine presentatie (max 10 minuten) geeft over een onderwerp (of foto) waar jij je in thuis voelt.
– Dat je je actief opstelt en ideeën inbrengt en dat je regelmatig je eigen Shooters-gallery update.
– Dat al het werk wat je inlevert mag worden gepubliceerd in het kader van de fotoclub, uiteraard altijd met naamsvermelding van de fotograaf!

Wi je meer informatie over onze club? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier

Wij zijn erg trots op de diversiteit binnen onze club en daarom willen wij graag  deze website van de Shooters-fotoclub als  podium van onze creativiteit gebruiken en een deel van onze foto’s tentoonstellen. Neem gerust een kijkje in de verschillende galleries onder het Shooters menu.

De concrete activiteiten die binnen de Shooters-fotoclub worden gerealiseerd zijn o.a.:

• Foto gerelateerde activiteiten inrichten voor de gehele club zoals uitjes en bijeenkomsten.
  • Eigen activiteiten opzetten, los van de club en aan elkaars activiteiten deelnemen, een whatsapp group ondersteund hierbij de snelle communicatie.
  • Elkaars werk bespreken, beoordelen en in de spotlight zetten.
  • Deelnemen en/of geven van cursussen, voordrachten en workshops
  • Organiseren van exposities en/of  interne wedstrijden.

Ben jij ook een enthousiaste (hobby) fotograaf, of kom je net kijken en wil je veel leren?  Lijkt jou een serieuze gezellig fotoclub ook wat, of wil je wat meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of kom een keertje kijken.

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur,