Update website

Zoals jullie weten was de website de laatste weken niet goed bereikbaar. Dit is gelukkig inmiddels opgelost en we hebben hard gewerkt aan een aantal issues die we hebben gehad met het aanmelden van events.

Er is nu een lijst beschikbaar van de leden die zich kunnen opgeven voor een event waarin per event staat aangegeven of deze persoon een “seat” heeft geboekt of niet. Als er een 0 achter de naam staat betekent dit dat er nog geen plek voor dat event is geclaimd door deze persoon. Staat er een 1 (of meer indien mogelijk) betekent dit dat deze mede-Shooters mee zal gaan met het event.
Deze informatie is uiteraard alleen voor leden in te zien en staat op de agenda van het huidige jaar.
We nodigen je uit om hier eens naar te kijken en zoals altijd; vragen en of opmerkingen horen we graag.

De volgende update: Een foto gallery waarin je zelf ook kunt deleten!