Uitnodiging kunstprijs fotografie 2015

Hallo leden,

op 1 mei j.l. heeft het bestuur een uitnodiging ontvangen voor de deelname aan de kunstprijs fotografie 2015.
Deze wedstrijd is vorig jaar voor het eerst georganiseerd door fotoclub Contrast uit Druten krijgt dit jaar een vervolg.
Alle inwoners van het land van Maas en Waal, waar Beuningen eigenlijk net een stukje buiten zou vallen, mogen deelnemen aan deze wedstrijd, waarbij ook een expositie aan verbonden is. Dit jaar zijn ook de leden van Shooters en fotoclubs uit Wijchen uitgenodigd om hier aan deel te nemen.

logoKP

Ondanks het feit dat onze Shooters agenda al erg vol is met de Expositie in Doetinchem en de interne fotowedstrijd is dit misschien een leuke kans op mooie prijzen en een expositie waarin jouw beeld kan komen te hangen.

Klik hier om de uitnodiging te bekijken.

Bij vragen kunnen jullie contact op nemen met Lis

PS: je kunt je nu inschrijven; je foto hoeft pas uiterlijk 15 augustus te worden verstuurd.