Reisfotografie lezing

logo_robert

Fotoclub-reflectie-lienden organiseert 4 februari om 19.30 bij Healthclub Julien een lezing over reisfotografie door Robert van Sluis,
Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd om hier, tegen betaling van 5 euro, aan deel te nemen.

Meer informatie vind je op Facebook, hier dien je je ook aan te melden indien je interesse hebt

In deze presentatie behandelen we de belangrijkste overwegingen als reisfotograaf. We bespreken wat reisfotografie nou eigenlijk is (aan de hand van een leuke praktijoefening), voorbereiding, werkwijze ter plekke, verslaglegging, benadering van mensen en het gebruik van het licht. Daarnaast krijgt u allerlei tips (compositie, contrastbereik, nachtfotografie, polarisatie, beweging) voor een aantal specifieke thema’s in reisfotografie (o.a. portret, landschap, festivals, mensen in actie).