RDF 2016

Ook volgend jaar wordt weer de RDF (Regionale Digitale Fotowedstrijd) georganiseerd. FK Arnhem heeft deze wedstrijd al vele keren succesvol georganiseerd en nu heeft FC Objectief de organisatie overgenomen.

Vorig jaar hebben wij, geheel onverwachts, de tweede plek behaald bij deze wedstrijd en het wordt natuurlijk zo goed als onmogelijk om nog hoger te eindigen maar zou het niet leuk zijn om te proberen weer in de Top 5 te komen?

Wij vinden van wel!

Ook dit jaar weer gezamenlijk 8 beelden van 1 thema die als serie gepresenteert dient te worden.

Wij zullen deze wedstrijd binnenkort, tijdens onze bijeenkomst, nader toe lichten maar we willen jullie alvast vragen om na te denken over een eventueel thema.

Deadline is in maart 2016, we hebben dus nog even de tijd om hier goed over na te denken!

Meer info volgt.