Gezellige kritiek

anouncementWoensdag 25 februari;  Veel bezoekers tijdens onze laatste bijeenkomst. Wat een gezelligheid! Het artikel in de Beuningse koerier heeft kennelijk veel aandacht getrokken en zodoende hadden we 5 geinteresseerden die volop mee mochten doen met o.a. de fotobesprekingen waarin veel goede feedback en gezellige kritiek werd gegeven.
In deze fotobespreking is de foto van Javi als maandwinnaar uit de bus gekomen. Met maar liefst 15 punten stak hij met kop uit boven Jasper en Angelique (één van de bezoekers) die een gedeelde tweede plek hadden met 6 punten. Knap gedaan allemaal!

We hadden een druk schema maar alle punten zijn doorgenomen.camera-icon
Er zijn 6 mensen die interesse hebben om mee te doen met de expositie in Doetinchem in oktober 2015. Wel zijn er nog vraagtekens bij de kosten die we hier individueel voor hebben. Helaas heeft het bestuur geen antwoord gekregen van de verantwoordelijke club op de vraag wat voor soort lijsten men dient te hebben voor de expositie zodat wij een beeld kunnen schetsen over de kosten.
Het bestuur zal onze interesse in de afdelingsexpositie per email doorgeven aan de verantwoordelijke club.

Er is gesproken over een interne wedstrijd “wie zet het CWZ” het mooist op de foto. Ook hier hebben diverse leden hun interesse voor getoond. Verdere invulling komt later. Dit punt zal door Lis worden opgepakt.

Onze serie voor de foto digitaal wedstrijd is nog niet compleet. Iemand zal zaterdag a.s. een nieuwe foto hiervoor aanleveren. Iemand anders zal daarna de foto’s versturen naar de wedstrijdleiding.

De presentaties voor de opendag zijn binnen (op 1 na, die zal hopelijk snel volgen) De mensen die zich met de planning bezig houden kunnen nu de loodzware taak op zich nemen om de meest geschikte voor de opendag eruit te halen. De rest van de presentaties zullen op een ander tijdstip worden gebruikt.

Het uitje naar Oudewater wordt geregeld door iemand. Hij heeft iets verteld over een “geschiedenis-tour” aan hand van een oud schilderij, spannend! Hierover meer op een later tijdstip.
We zullen deze dag (21 maart) om 09:00 vanaf de Shooters locatie vertrekken.

Het thema voor onze volgende bijeenkomst is “landschappen”. Maak er wat moois van allemaal. Wij willen iedereen vragen om hun/haar foto’s zonder logo in te leveren. We willen namelijk de foto’s anoniem bespreken de volgende keer.

Helaas gebeurt het nog te vaak dat foto’s te groot worden ingeleverd. Mits anders aangegeven altijd je foto’s verkleinen tot max 1MB met de langste zijde 1000pixels.

logo-iconAls laatste punt: er is een Shooters whatsapp groep aangemaakt. Dit is bedoeld om aan te geven als jullie gaan “schieten” en je wilt mensen vragen of ze meegaan. Het is NIET de bedoeling om hier allerlei prive dingen te melden, denk eraan dat ieder lid mee kan lezen! Niet iedereen is lid van deze groep, ben je Shooters lid en wil je hieraan ook deelnemen? Neem even contact met Lis op, zij zal je kunnen uitnodigen voor deze groep.

Bedankt!

PS: er waren enthousiaste reacties op ons mooie magazine..het is een blad voor en door de Shooters en er missen nog vele verhalen en foto’s van jullie dus stuur alles wat past naar Lis zij zorgt voor de eindredactie. Denk ook aan de cover! Dè kans om op de cover van een magazine te komen!! Die laat je je toch niet ontnemen? Alleen foto’s in portretstand komen in aanmerking hiervoor!