Uitnodiging deelname fotoprijs 2017

Contrast Fotoclub Maas en Waal organiseert opnieuw de Fotoprijs Maas en Waal.
Het thema voor dit jaar is “Land van Maas en Waal”.

Wij als Shooters zijn persoonlijk uitgenodigd door de commissie om ook hier aan mee te doen.
Het is een leuke wedstrijd waarvoor je een foto met als thema “het land van Maas en Waal” kunt inleveren en exposeren.
Buiten de expositie, wat al erg leuk is, zijn er bovendien talloze prijzen te winnen.

De foto hoef je bij het inschrijven nog niet te hebben, deze hoeft op een later tijdstip (4 september) pas klaar zijn.
Laat zien hoe leuk fotografie is en doe mee!

Meer info hieronder en via http://www.contrast-fotoclub.nl/fotoprijs/
Direct inschrijven kan natuurlijk ook!
Inschrijven

Iedereen mag mee doen. Het maakt niet uit waar je woont, als je maar in de gelegenheid bent om je foto in te (laten) leveren en persoonlijk aanwezig bent bij de prijsuitreiking op 29 november.

Meer informatie en het inschrijfformulier is vanaf 1 juni 2017 te vinden via deze website
Je kunt je inschrijven  tot 4 september 2017.
Als bevestiging van je inschrijving ontvang je van ons een email met de belangrijkste data.
Doe dit zo snel mogelijk, want er is een maximum van 45 deelnemers.
Je mag 1 foto inzenden voor deze fotowedstrijd.

Win!
Er zijn weer mooie prijzen te winnen. Naast natuurlijk de eer, is er een hoofdprijs van €75,- en het gewilde tinnen beeldje van een fotograaf (beschikbaar gesteld door ’t Oude Ambacht).
Verder zijn er prijzen beschikbaar gesteld door Foto Verweij, Niels Stam Fotografie en Jumbo Beneden Leeuwen.

Expositie
En ook dit jaar organiseren we bij deze fotowedstrijd een expositie van de deelnemende foto’s in d’n Bogerd in Druten. De expositie loopt van 30 september t/m 1 december. Schrijf deze data alvast in je agenda.
Tijdens de expositie kan er gestemd worden voor de publieksprijs.