Regionale Digitale Fotowedstrijd 2015

8 leden hebben zich opgegeven om mee te doen met de regionale digitale fotowedstrijd 2015.
We hebben tijdens onze laatste bijeenkomst in 2014 besloten dat ons thema bakken/koken is waarbij we met zijn allen 1 voorwerp opvallend (maar niet als onderwerp) in beeld brengen. Dit onderwerp moet nog even geheim blijven (anders is de lol er zo af).

We hebben al verschillende foto’s op Facebook voorbij zien komen en we zijn dus reuze benieuwd hoe jullie te werk zijn gegaan en wat jullie uiteindelijke resultaten zijn.
Neem je foto of je concept mee naar de volgende bijeenkomst zodat we alvast het één en andere kunnen bespreken.

Keep up the good work!

bond_small

Zoals beloofd heb ik de informatie verder uitgezocht en hieronder vind je alle benodigde informatie.
Website fotobond afdeling Gelderland Zuid (regels en inschrijfformulier voor RDF)
Sluiting inzending RDF is 12 maart 2015 – 23:55
Presentatie 23 april 2015 20:00 – 22:30, Parkstraat 3-b, VELP