Regionale Digitale Fotowedstrijd 2014

Hallo leden,

Ik wil nog even de Digitale Fotowedstrijd van 2014 onder de aandacht brengen.
Wij zouden het namelijk erg leuk vinden als wij als Shooters hieraan mee zouden doen.
De oplevering van de uiteindelijke foto’s is pas in begin Maart 2014 maar omdat de meesten het toch wel altijd druk hebben en er niet zoveel tijd voor fotografie overblijft lijkt het mij raadzaam om hier nu alvast over na te denken om tot een besluit te komen.

Wat te doen?

– Bedenken van een thema
– Akkoord krijgen van 8 fotografen om ieder 1 foto in te leveren (van het gekozen thema) voor Maart 2014
– Coördineren van dit traject

Wie wil er mee doen?

We zijn op zoek naar leden die een thema willen bedenken (wel in overleg met de rest uiteraard, dit kunnen we op 14 december beslissen).
We zijn op zoek naar leden die voor 14 December akkoord geven om mee te doen aan deze bondswedstrijd.
We zijn op zoek naar leden die dit traject willen coördineren (1 lid is voldoende, deze moet bijhouden of foto’s op tijd zijn en aan het thema voldoen).

Meer informatie op de volgende links

Regelement

Inschrijfformulier

7 thoughts on “Regionale Digitale Fotowedstrijd 2014