Landschappen, landschappen en nog eens landschappen

Woensdag 18 maart was het weer tijd om samen naar foto’s te gaan kijken.
Heel wat leden hadden zich gewaagd aan het thema landschap. Het is erg leuk om te zien hoe een ieder zijn of haar eigen invulling geeft aan een thema. De foto’s zullen binnenkort ook hier op de site te zien zijn. De foto van Lis is, met 8 stemmen, als maandwinnaar uit de bus gekomen.

Er is druk geoefend met het beschrijven van foto’s aan hand van de 4 peilers. Dit heeft als voordeel dat je veel preciezer omgaat met alles wat een foto te bieden heeft en als nadeel dat het soms lang kan duren voordat je er doorheen bent.
Door de toestroom van nieuwe leden (nogmaals welkom!) zijn wel van plan om dit proces iets wat te gaan stroomlijnen. Heb je zelf ideeën hoe het beter kan horen we dit heel graag.

Lee_ND09_Soft_Grad

Er werd een korte en snelle presentatie gegeven over het soort filters die er op de markt zijn en hoe je deze zou kunnen gebruiken en ook het waarom hiervan kwam kort ter sprake.
Heb je vragen over filters verwijzen wij jullie graag naar onze Shooters magazines die voor leden toegankelijk zijn in de leden pagina’s en ook op het wereld wijde web zijn natuurlijk talloze forums te vinden die hierover gaan.Oefenen met filters, al dan niet met hulp, kan ook altijd. Wordt lid van de Shooters whatsapp groep en bepaal een plek en datum, er zijn altijd wel enthousiastelingen die met je op pad willen!

Hama_UV_Filter_1

Verder is er kort gesproken over de opendag planning. De werkgroep heeft een uitgebreide planning gemaakt en verstuurd. Er is input gevraagd van het bestuur om over de financiële kant van het plaatje een uitspraak te doen. Er is afgesproken om dit op basis van het plan te zullen doen.

Zaterdag a.s. zullen wij naar Oudewater gaan, er is afgesproken om samen vanuit de Shooters locatie, om 9:00, te vertrekken.
Neem je winterjas mee want het wordt koud!

Allen tot 8 april, onze volgende bijeenkomst waarin wij ons kunnen verheugen op een presentatie van Maarten, een inspiratiefoto door Jasper en hopelijk veel foto’s met het thema “macro”

2 thoughts on “Landschappen, landschappen en nog eens landschappen