Inschrijven Fotorally024

Zaterdag 10 juni 2023 staat er alweer de vierde editie van de Fotorally024 gepland.
Ook dit jaar is er weer een fantastische route uitgestippeld die de bijzondere plekjes van Nijmegen laat zien. Waar we precies gaan wandelen is nog even een verassing maar zoals je van ons gewend bent zal de rally ook dit jaar vol van afwisseling zijn,  van de rustgevende natuur tot eigentijdse architectuur, alles zal voorbij komen. Het beloofd dus een leuke dag te worden waarin interessante fotografische opdrachten centraal staan.

Het thema van deze fotorally is “Lente kriebels”.
en de totale afstand die moet worden afgelegd zal, zoals elk jaar, rond de 10 km zijn. Dit zou dus overeenkomen met 2 uur stevig wandelen. Hiervoor heb je de hele dag de tijd dus er blijft genoeg tijd over om te werken aan de foto opdrachten en om pauze te houden en te genieten van al dat moois wat we tegen zullen gaan komen.
Ook willen de nogmaals duidelijk maken dat het hier niet om een wandelwedstrijd gaat. Je mag dus te allen tijde de bus, de fiets, de auto of een andere vervoersmiddel gebruiken. Het is aan jullie zelf om te bepalen hoe jullie “over de finish” komen!

De kosten dit jaar bedragen €7,50 , hiervoor krijg je een fantastische dag vol fotografische uitdagingen, een lunchpakket en een drankje. Meld je snel aan want vol=vol. Je inschrijving is definitief nadat de betaling binnen is.
Ruim een week van te voren krijgen jullie de start locatie en tijd via de mail te horen.
PS: je hoeft geen lid te zijn van een fotoclub om mee te mogen doen, iedereen is welkom.

Meld je aan door een voor 3 juni 2023 een mailtje te sturen naar lvdonge@gmail.com met de volgende gegevens:

• volledige naam
  • Email adres
  • Welke fotoclub je lid bent (indien van toepassing)
  • GSM nummer
  • Eventuele opmerkingen

Je krijgt daarna een mail van ons dat je inschrijving is binnengekomen met de vraag om het inschrijfgeld over te maken.

Fotorally024-organisatie
Javi, Inge, Lis