In beweging

We hebben met z’n allen zeker niet stil gezeten, dat was duidelijk te zien op 20 mei 2015.
Deze avond mochten we met z’n allen de foto’s met het thema beweging bespreken.
Nog nooit was de verscheidenheid in onderwerp zo groot. Erg leuk om te zien. Maarten H wist er uiteindelijk met de titel maand winnaar vandoor te gaan

Verder is er uitvoerig besproken over ons uitje naar Zeeland op 13 juni. Het programma, wat te downloaden is via de Download & Info sectie (alleen voor leden), is door Maarten H toegelicht.
Er wordt dan ook vanuit gegaan dat men, indien met mee wilt, zelf de informatie doorneemt en je zelf een hotel boekt (er zijn al een aantal leden die een hotel hebben geboekt). Heb je vragen kun je deze het beste aan Maarten H. stellen via de mail, app of Facebook natuurlijk!

De expositie in Doetinchem is nog ver weg maar we moeten wel aan de slag met een thema. We hebben vooralsnog alleen een genre gekozen en het is aan ons nu de taak om een onderwerp hier binnen te vinden. De volgende bijeenkomst zal dan ook in het teken staan van Architectuur.
Er is een upload pagina aangemaakt waar ook nog wat extra informatie vermeld staat.

Dan hebben we het nog gehad over de interne wedstrijd. Er is geen limiet aan foto’s die je mag uploaden. Wees creatief en ga erop uit. Neem wel even de email mee en meld je even bij de receptie/bewaking zodat men er bewust van is waar wij mee bezig zijn. Dit is zo afgesproken!

InspiratieJavi

Javi heeft vanavond een inspiratie foto laten zien van fotograaf Henk Schuurmans. De foto is van de
Seed Cathedral op de World Expo in Shanghai. Deze foto heeft de publieksprijs tijdens de expositie van de architectuurfotografen van DAPh in 2014 gekregen.
Een ware inspiratie voor onze “Architectuur” serie, aldus Javi.

Foto: Henk Schuurmans

Na alle mededelingen en het kiezen van de maandfoto was het woord aan Agnes die ons een super mooie presentatie van het thema Macro heeft gegeven. We werden stil van de geweldige platen die zij heeft laten zien. Hieronder een kleine impressie hiervan, meer in ons volgende magazine!

IMGP2719 IMGP3846 IMGP4486

Foto’s: Agnes Valentijn

Verder zijn er nog wat administratie taken te regelen. Er zijn wat data doorgegeven waarop we bijvoorbeeld onze “inloop-dag” kunnen houden zoals bijvoorbeeld op 20 juni of 12 september.  20 Juni is erg kort dag maar wel voor de vakantie. 12 september geeft ons wat meer tijd.

Dan is er vraag naar een Lightroom demo & uitleg die we graag op woensdag 7 Oktober willen houden : let op deze datum is een extra datum (staat dus niet op de Shooters agenda)
HDR uitleg 4 november  (reguliere shooters bijeenkomst)

Klik hier om naar een interne pagina te gaan waarop je kunt aangeven welke data je het beste uitkomt.

De volgende keer kunnen ons verheugen op een presentatie van Henk-Jan en een inspiratie foto door Jasper.