Expositie in 2015 ?

Onlangs heeft het bestuur een email gekregen waarin alle clubs worden verzocht om na te denken of er interesse is in een afdelings-expositie.

Deze expositie zal, bij genoeg belangstelling, in Oktober 2015 in Doetinchem gaan plaatsvinden en zal door FC Doetinchem worden georganiseerd.
Ons lijkt het enorm leuk om ook onze werken eens te exposeren. Makkelijker kunnen we het niet krijgen 🙂
Tijdens de volgende bijeenkomst zullen we gaan afstemmen wie hier allemaal zin in heeft en dit dan terugkoppelen richting de fotobond/organiserende fotoclub.

camera-icon

Hieronder staan alvast wat wetenswaardigheden. Deze zullen jullie eerste vragen weg kunnen nemen:

– Waar: Doetinchem
– Wanneer: de hele maand oktober 2015
– Aantal werken per club: maximaal10 stuks. Formaat is vrije keus.
– Ophangsysteem rails aan plafond en nylonkoordjes aanwezig
– Toezicht van eigen club is niet nodig, expositie is in een openbaar gebouw en is zes dagen per week geopend.
– Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.
– Ophangen: Zelf op een nader vast te stellen datum gezamenlijk met alle exposanten ophangen en verwijderen(!)
– Organisatie: FC Doetinchem verzorgt de organisatie.
– Deadline “aanmelden” interesse is 15 maart 2015